Algemene voorwaarden

 

Artikel 1. Definities

In deze Algemene Voorwaarden worden de onderstaande begrippen als volgt uitgelegd:

  1. Aanbieding:
    Elk prijsaanbod dat Multi Demos doet.
  2. Aanlevervoorwaarden:
    De voorwaarden waaraan iedere Advertentie dient te voldoen om geplaatst te kunnen worden, welke voorwaarden nader zijn gespecificeerd in onderhavige Algemene Voorwaarden.
  3. Adverteerder:
    Iedere natuurlijke of rechtspersoon die één of meer Advertenties in een Medium van Multi Demos plaatst of wenst te plaatsen.
  4. Advertentie:
    Iedere commerciële uiting die door de Adverteerder in de Media wordt geplaatst, inclusief maar niet beperkt tot ingezonden mededelingen, sponsoring en advertorials.
  5. Advertentie Order:
    Elk verzoek van de Adverteerder aan Multi Demos tot het aangaan van een Advertentieovereenkomst.
  6. Advertentieovereenkomst:
    Een schriftelijke of digitale overeenkomst tussen Multi Demos en de Adverteerder met betrekking tot de plaatsing van één of meer reclamecampagnes en/of losse advertenties.
  7. Advertentieruimte:
    De vrije en beschikbare ruimte die is bestemd voor Adverteren in de Media.
  8. Advertentietarieven:
    De actuele tarieven die gelden voor adverteren in de diverse Media van Multi Demos, zoals schriftelijk overeengekomen met individuele adverteerders.
  9. Algemene Voorwaarden Adverteren:
    Deze Algemene Voorwaarden Adverteren die van toepassing zijn op alle Advertentie Overeenkomsten tussen Multi Demos en de Adverteerder.
  10. Bezoeker:
    Een, al dan niet geregistreerde, gebruiker van één van de websites die vallen onder de verantwoordelijkheid van Multi Demos en die de pagina bezoekt waarop de Advertentie wordt vertoond.
  11. Multi Demos:
    Multi Demos, gevestigd en kantoorhoudende te Arrheniusweg 358, 3069ER Rotterdam, ingeschreven in het Handelsregister te Rotterdam onder nummer 67804217.
  12. Losse Advertentie:
    Een Advertentie in de gedrukte of online Media.
  13. Media/Medium:
    alle publicaties (online of in print) die onder verantwoordelijkheid vallen van Multi Demos.
  14. Offerte:
    Een door Multi Demos, met het oog op een specifieke Adverteerder, Schriftelijk of Digitaal gedaan aanbod.
  15. Reclamecampagne:
    Een reeks van Advertenties die in het kader van een Advertentieovereenkomst wordt geplaatst.
  16. Sluitingsdatum:
    De datum waarop de Advertentieruimte voor een bepaald Medium uiterlijk dient te worden gereserveerd, teneinde plaatsing op de door Adverteerder gewenste datum te kunnen realiseren.
  17. Uiterste Aanleverdatum:
    De datum waarop de Advertentie uiterlijk door Multi Demos dient te zijn ontvangen, teneinde plaatsing op de door Adverteerder gewenste datum te kunnen realiseren.
  18. Website(s):
    De internet websites van Multi Demos te weten:
  • multidemos.nl
  1. Schriftelijk:
    per brief of e-mail.

 

Artikel 2. Algemeen

  1. De Algemene Voorwaarden Adverteren zijn van toepassing op alle Aanbiedingen en Offertes van Multi Demos, alsmede op alle Advertentie-overeenkomsten die tussen Multi Demos en een Adverteerder gesloten worden, tenzij partijen schriftelijk uitdrukkelijk anders overeenkomen.
  2. Algemene voorwaarden van de Adverteerder, of enige andere voorwaarden zijn niet van toepassing, tenzij schriftelijk uitdrukkelijk anders is overeengekomen.
  3. Afwijkingen van deze Algemene Voorwaarden zijn slechts van kracht voor zover deze uitdrukkelijk vooraf en schriftelijk zijn overeengekomen tussen Multi Demos en de Adverteerder en gelden alleen voor de gewijzigde bepalingen in de desbetreffende Advertentieovereenkomst.
  4. Indien een Advertentieovereenkomst wordt gesloten door twee of meer Adverteerders gezamenlijk, dan is ieder van hen hoofdelijk verbonden voor de nakoming van de verbintenissen die voortvloeien uit de Advertentieovereenkomst.
  5. Zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Multi Demos is de Adverteerder niet gerechtigd zijn rechten en/of verplichtingen uit de Advertentieovereenkomst aan derden over te dragen.
  6. Multi Demos is gerechtigd om deze Algemene Voorwaarden Adverteren te wijzigen. Multi Demos zal elke wijziging van de Algemene Voorwaarden Adverteren bekend maken. De gewijzigde Algemene Voorwaarden Adverteren zijn van toepassing op Advertentieovereenkomsten, Aanbiedingen en Offertes die zijn gesloten dan wel gedaan vanaf de dag van publicatie van de gewijzigde Algemene Voorwaarden Adverteren.

 

Artikel 3. Offertes en Aanbiedingen

  1. Alle Offertes en Aanbiedingen van Multi Demos zijn altijd eenmalig, vrijblijvend en zijn geldig gedurende dertig dagen, tenzij in de Offerte anders is aangegeven.
  2. Prijzen en overige voorwaarden die van toepassing zijn op een Aanbieding of een Offerte hebben enkel betrekking op die overeenkomst en gelden derhalve niet automatisch voor herplaatsingen, nieuwe Advertentie Orders, uitbreiding, vernieuwing of voortzetting van een Advertentieovereenkomst.

 

Artikel 4. Opties

  1. Opties op Advertentieruimte worden slechts geacht te zijn verleend, indien Multi Demos uitdrukkelijk en Schriftelijk aan De Adverteerder heeft meegedeeld, dat er bij wijze van optie Advertentieruimte is gereserveerd voor De Adverteerder.
  2. Opties vervallen altijd van rechtswege op de door Multi Demos Schriftelijk aangegeven vervaldatum, tenzij De Adverteerder de optie voordien heeft ingeroepen. 

 

Artikel 5. Totstandkoming Advertentie overeenkomsten

  1. Voor de totstandkoming van iedere Advertentieovereenkomst met betrekking tot één of meer Reclamecampagnes zal De Adverteerder alle bijzonderheden van de beoogde Reclamecampagne aan Multi Demos verstrekken. Multi Demos zal op basis van die bijzonderheden en de op dat moment beschikbare en vrije Advertentieruimte een Offerte uitbrengen of aanbieden.
  2. Multi Demos behoudt zich uitdrukkelijk het recht voor om de geoffreerde Advertentieruimte aan derden te verkopen, zolang het aanbod niet Schriftelijk door de Adverteerder is geaccepteerd en Multi Demos de acceptatie ontvangen heeft.
  3. Iedere Advertentieovereenkomst zal ingaan op de datum waarop deze door Multi Demos Schriftelijk aan De Adverteerder wordt bevestigd, behoudens voor zover in die bevestiging uitdrukkelijk een andere ingangsdatum is vermeld. Indien de eerste dag van de Reclamecampagne, door omstandigheden is gelegen voor de datum waarop de bevestiging door Multi Demos wordt verstuurd wordt de Advertentieovereenkomst geacht te zijn ingegaan op de Sluitingsdatum, of indien voor het betreffende medium geen Sluitingsdatum van toepassing is, de Uiterste Aanleverdatum. Dit geldt ook voor Advertentieovereenkomst aangegaan via de Webshop of andere online diensten.
  4. Partijen kunnen in aanvulling op de Advertentieovereenkomst met elkaar overeenkomen dat Multi Demos de Advertentie of Commercial tot stand zal brengen. De kosten daarvan zijn niet inbegrepen in de Advertentietarieven en worden afzonderlijk door Multi Demos aan de Adverteerder in rekening gebracht. De bepalingen en bedingen van deze Algemene Voorwaarden Adverteren zijn van overeenkomstige toepassing op die productieovereenkomsten. Multi Demos neemt in het kader van een productieovereenkomst geen resultaatsverbintenissen op zich, behoudens voor zover schriftelijk uitdrukkelijk is vastgelegd dat een bepaald resultaat gegarandeerd wordt.

 

Artikel 6. Tarieven en kortingen

  1. Advertentie Overeenkomsten komen telkens tot stand op basis van het door Multi Demos geoffreerde Advertentietarief, en bij gebreke van een specifieke prijsvermelding op basis van de ten tijde van de plaatsing actuele Advertentietarieven.
  2. Multi Demos stelt haar Advertentietarieven van tijd tot tijd opnieuw vast.
  3. Alle Advertentietarieven zijn exclusief BTW en exclusief alle overige heffingen en andere te maken kosten, waaronder mede begrepen eventuele administratiekosten.  
  4. Multi Demos behoudt zich het recht voor wijzigingen in de Advertentietarieven in de looptijd van een Advertentieovereenkomst door te voeren bij substantiële kostenverhogingen voor exploitatie en dienstverlening.  

 

Artikel 7. Facturering en betaling

  1. Alle facturen dienen binnen 15 dagen na factuurdatum te worden voldaan op de wijze zoals aangegeven op de factuur of direct op de Webshop afgerekend.
  2. Indien en zodra de betalingstermijn verstrijkt zonder dat de gehele betaling door Multi Demos is ontvangen, is de Adverteerder zonder nadere ingebrekestelling in verzuim. Vanaf het tijdstip dat het verzuim intreedt tot aan het tijdstip van de integrale voldoening van het verschuldigd bedrag is de Adverteerder een vertragingsrente verschuldigd van 1,5 keer de wettelijke handelsrente.
  3. Vanaf het moment waarop verzuim intreedt, zal de Adverteerder tevens aansprakelijk zijn voor de buitengerechtelijke incassokosten, die worden geacht gelijk te zijn aan 15% van het factuurbedrag, met een minimum van EUR 500,- per factuur. Indien de werkelijke, in redelijkheid door Multi Demos gemaakte buitengerechtelijke incassokosten hoger zijn, is Multi Demos gerechtigd om in plaats van de fictieve kosten de daadwerkelijke buitengerechtelijke incassokosten aan de Adverteerder in rekening te brengen.
  4. Het is de Adverteerder niet toegestaan om de betalingen die uit deze Advertentieovereenkomst voortvloeien op te schorten, of te verrekenen met enige vordering die de Adverteerder op enig moment mocht hebben op Multi Demos.
  5. In geval van liquidatie, faillissement, beslag of surseance van betaling van de Adverteerder, dan wel indien de Adverteerder in verzuim is ten aanzien van enige uit de Advertentieovereenkomst voortvloeiende verbintenis, worden alle verbintenissen van de Adverteerder die voortvloeien uit deze Advertentieovereenkomst en alle overige tussen partijen bestaande overeenkomsten onmiddellijk en in hun geheel opeisbaar.
  6. Indien de Adverteerder aan Multi Demos geen juist en volledig materiaal, vrij van alle fouten en geschikt voor de plaatsing van de Advertentie heeft aangeleverd, zoals onder andere gespecificeerd in de Aanlevervoorwaarden in deze Algemene Voorwaarden Adverteren, is Multi Demos gerechtigd om de hierdoor veroorzaakte extra technische en administratieve kosten boven de overeengekomen Advertentietarieven aan de Adverteerder in rekening te brengen.
  7. Multi Demos is gerechtigd om een voorschot op de betaling te verlangen van de Adverteerder voor aanvang van enige Reclamecampagne dan wel van een losse Advertentie.

 

Artikel 8. Vereisten aan de Advertentie en de Adverteerder

  1. De Advertentie dient uiterlijk op de Uiterste Aanleverdatum te worden aangeleverd in goede staat en volledig in overeenstemming met de Aanlevervoorwaarden. Deze termijn is een fatale termijn, bij overschrijding waarvan het verzuim van De Adverteerder zonder nadere ingebrekestelling intreedt en onverminderd het recht van Multi Demos op volledige betaling van de overeengekomen prijs.
  2. De aanlevering van de Advertentie aan Multi Demos geschiedt voor rekening en risico van De Adverteerder.  
  3. De Adverteerder verbindt zich tegenover Multi Demos om al datgene te doen of na te laten dat redelijkerwijs in haar vermogen ligt, om te voorkomen, dat de bestanden virussen of andere eigenschappen bezit, die de hard- en/of software van Multi Demos zouden kunnen beschadigen.  
  4. De Advertentie dient in het algemeen volledig in overeenstemming te zijn met alle vereisten die daaraan op grond van de toepasselijke wet- en regelgeving worden gesteld alsmede met de normen die daaraan in het maatschappelijk verkeer worden gesteld. In het bijzonder, maar niet limitatief, dient de Advertentie aan het onderstaande te voldoen:
  5. Advertentieruimte mag niet worden aangewend voor doeleinden die concurreren of strijdig zijn met de doeleinden van Multi Demos, behoudens voor zover Multi Demos daarmee vooraf uitdrukkelijk Schriftelijk heeft ingestemd.
  6. De Adverteerder wordt duidelijk en ondubbelzinnig geïdentificeerd in de Advertentie.
  7. De Advertentie heeft betrekking op de onderneming, diensten en/of producten van De Adverteerder.
  8. De Advertentie dient duidelijk en onmiskenbaar herkenbaar te zijn als commerciële communicatie.
  9. Advertenties mogen niet in strijd zijn met de wettelijke reclameregels en dienen ook overigens volledig in overeenstemming te zijn met de Nederlandse Reclame Code.
  10. Advertenties met betrekking tot financiële diensten en producten dienen volledig in overeenstemming te zijn met de regelgeving van de AFM.
  11. Advertenties mogen niet beledigend zijn voor het Koninklijk Huis of voor andere personen met lokale, landelijke of internationale bekendheid, noch ten aanzien van groepen van mensen met een specifiek gemeenschappelijk kenmerk.
  12. De Advertentie mag op geen enkele wijze misleidend of verwarrend zijn.
  13. De Advertentie dient te passen bij het imago van Multi Demos.
  14. De Advertentie mag niet onbehoorlijk, haatdragend, opruiend, discriminerend, seksueel getint, schokkend, of aanstootgevend zijn, dan wel in strijd zijn met datgene dat in het maatschappelijk als betamelijk wordt beschouwd.
  15. De Advertentie mag een hyperlink bevatten naar een website van De Adverteerder. Echter, De Advertentie mag geen script of code bevatten die de Bezoeker volgt op het internet (Tracking).
  16. De Adverteerder garandeert Multi Demos dat de inhoud van de Advertentie:
  17. Overeenstemt met het bepaalde in deze Algemene Voorwaarden Adverteren;
  18. Het imago of andere belangen van Multi Demos op geen enkele wijze schaadt.
  19. De Adverteerder garandeert Multi Demos dat met de plaatsing van de Advertentie geen inbreuk wordt gemaakt op enige intellectueel en/of industrieel eigendomsrecht van derden en De Adverteerder staat er voor in dat hij gerechtigd is tot het gebruik van alle in de Advertentie vervatte auteursrechten, woord- en beeldmerken, portretrechten en andere rechten van intellectuele eigendom, en tot het al dan niet verstrekken van een gebruiksrecht daarop aan Multi Demos om de Advertentie te plaatsen in de Media.
  20. De Adverteerder vrijwaart Multi Demos van alle aanspraken van derden binnen en buiten rechte verband houdend met de verbintenissen van De Adverteerder op grond van dit artikel.
  21. Multi Demos zal iedere aanspraak van derden in verband hiermee onmiddellijk en schriftelijk aan De Adverteerder meedelen. De Adverteerder zal Multi Demos volledig schadeloos stellen ter zake van aanspraken als bedoeld in dit artikel 8 lid 6.

 

Artikel 9. Plaatsing van de Advertentie en Multi Demos

  1. Multi Demos verbindt zich in een Advertentieovereenkomst tot het plaatsen van de door De Adverteerder tijdig en conform de Aanlevervoorwaarden aangeleverde Advertentie op de wijze voorzien in deze Algemene Voorwaarden Adverteren.
  2. De overeengekomen plaatsingsdatum is slechts een indicatie en niet een fatale termijn, tenzij partijen schriftelijk uitdrukkelijk anders zijn overeenkomen.
  3. Multi Demos zal bij het plaatsen van de Advertentie, zorgvuldig te werk gaan. Bij gebleken defecten of ongeschiktheid van de informatiedrager waar de Advertentie op is aangeleverd, zal Multi Demos De Adverteerder onmiddellijk per e-mail of telefonisch informeren. In dat geval zal De Adverteerder per omgaande zorgen voor een nieuwe versie van de Advertentie.
  4. Multi Demos is te allen tijde gerechtigd om de Advertentie niet te plaatsen, indien:
  5. Deze naar haar mening in strijd is met het bepaalde in deze voorwaarden;
  6. Ingeval de desbetreffende Advertentieruimte benodigd is in verband met spoedeisende nieuwsberichten en/of ingezonden mededelingen, zoals rouwberichten, dan wel ingeval van storingen, dan wel indien de ruimte vanwege redactionele motieven voor andere doeleinden wordt aangewend;
  7. De informatiedrager waarop de Advertentie wordt aangeleverd technisch defect of onbruikbaar is, of van slechte kwaliteit is;
  8. Er bij het plaatsen van de Advertentie technische problemen optreden;
  9. De Advertentie bij eerdere plaatsing aanleiding heeft gegeven van klachten van lezers, bezoekers en/of luisteraars van Multi Demos.
  10. De Advertentie naar haar oordeel niet past bij de aard en de omvang van de andere Advertenties op de betreffende website of de editie van het Medium, de goede naam en kwaliteit van Multi Demos.
  11. Multi Demos behoudt zich het recht voor om een Medium of een onderdeel daarvan te laten vervallen. Indien Multi Demos daartoe besluit op een moment dat er nog een reclamecampagne loopt, is De Adverteerder gerechtigd te kiezen om de Reclamecampagne voor het overige deel te laten vervallen, dan wel om deze in een ander Medium van Multi Demos onder te brengen tegen de daarvoor geldende tarieven.
  12. Multi Demos is bevoegd om naar eigen inzicht een reservering voor een Advertentie te weigeren, in te trekken of terug te trekken, indien de plaatsing van de Advertentie in strijd zou kunnen komen met de belangen van Multi Demos dan wel de belangen van haar adverteerders. Daartoe is Multi Demos eveneens gerechtigd indien de plaatsing van de Advertentie in strijd zou zijn met maatschappelijke waarden en normen, de goede smaak en/of zeden en enige bepaling op grond van geldende wet- en regelgeving dan wel een op andere wijze Multi Demos bindende bepaling. Multi Demos is in dat geval niet gehouden tot enige schadevergoeding.
  13. Multi Demos is gerechtigd de Advertentie te bewaren en te archiveren voor de duur die haar goeddunkt. Deze termijn zal minstens één jaar bedragen.  
  14. Multi Demos behoudt zich het recht voor om aanwijzingen van de bevoegde autoriteiten, waaronder mede begrepen zonder daartoe beperkt te zijn: Ministerie van Justitie, het Commissariaat van de Media, de Reclame Code Commissie, het College van Beroep, de Keuringsraad Aanprijzing Gezondheidsproducten, de Autoriteit Financiële markten en hun rechtsopvolgers op te volgen.
  15. Multi Demos is niet verantwoordelijk voor de mate waarin de Reclamecampagne succesvol is, noch voor de mate waarin het beoogde publiek daadwerkelijk wordt bereikt, behoudens voor zover dit te wijten is aan de opzet of grove nalatigheid van Multi Demos.

 

Artikel 10. Annuleringen & opschuiving

  1. De Adverteerder is gerechtigd om de Reclamecampagne te annuleren of uit te stellen. De Adverteerder dient Multi Demos hiervan schriftelijk in kennis te stellen.
  2. Indien annulering van een Reclamecampagne uiterlijk op de Sluitingsdatum geschiedt, is de Adverteerder 100% van de over die campagne verschuldigde Advertentietarieven verschuldigd, en is Multi Demos gerechtigd om de door Multi Demos gemaakte kosten daarvoor in rekening te brengen bij Adverteerder. Indien het annuleren van de Reclamecampagne na de Sluitingsdatum geschiedt, dient de Adverteerder het gehele overeengekomen Advertentietarief van de Reclamecampagne te voldoen. Deze bedragen worden verschuldigd zodra Multi Demos in kennis is gesteld van het annuleren van de Reclamecampagne. Indien voor het desbetreffende Medium geen Sluitingsdatum van toepassing is, is het bovenstaande van overeenkomstige toepassing, met dien verstande dat annulering uiterlijk op de tweede werkdag voorafgaand aan de Uiterste Aanleverdatum kan geschieden.

 

Artikel 11. Aansprakelijkheid

  1. Multi Demos is uitsluitend aansprakelijk voor directe schade van de Adverteerder, ontstaan als gevolg van een tekortkoming in de nakoming van enige verbintenis, uit de Advertentieovereenkomst, waaronder uitsluitend begrepen vervangende schadevergoeding, de redelijke kosten gemaakt ter voorkoming of beperking van zodanige schade, de redelijke kosten ter vaststelling van zodanige schade, alsmede de redelijke kosten ter verkrijging van voldoening buiten rechte.
  2. In geval van een tekortkoming in de nakoming van de verbintenis tot plaatsing van de Advertentie door Multi Demos, heeft de Adverteerder uitsluitend het recht op herplaatsing van de Advertentie dan wel Commercial.
  3. De aansprakelijkheid van Multi Demos als bedoeld in het eerste lid van dit artikel is beperkt tot de waarde van de betreffende Advertentieovereenkomst.
  4. Multi Demos is op grond van de Advertentieovereenkomst nimmer aansprakelijk voor indirecte schade die de Adverteerder lijdt, voortvloeiend uit, of samenhangend met de uitvoering van de Advertentieovereenkomst. Onder indirecte schade wordt onder meer begrepen:, gevolgschade omzet- of winstderving, gemiste besparingen, schade door bedrijfsstagnatie, verminderde goodwill, claims van derden en vermogensschade niet zijnde zaakschade of lichamelijk letsel.

 

Artikel 12. Overmacht

  1. Ingeval een partij diens prestaties die voortvloeien uit de Advertentieovereenkomst niet kan nakomen wegens overmacht, worden de prestaties van die partij opgeschort voor een termijn van twee weken. Indien de overmacht bij het verstrijken van die termijn voortduurt, kan ieder der partijen de Advertentieovereenkomst met onmiddellijke ingang aan de andere partij opzeggen.
  2. Overmacht wordt in het kader van deze Advertentieovereenkomst geïnterpreteerd op grond van het bepaalde in artikel 6:75 van het Burgerlijk Wetboek, met dien verstande dat daaronder mede wordt begrepen: stroomstoringen, netwerkstoringen, ziekte, of stakingen bij een toeleverancier, distributeur of opdrachtnemer van Multi Demos, onvoorziene hard- en/of software storingen.
  3. Multi Demos behoudt zich het recht voor om zich op overmacht te beroepen indien de overmachtsituatie is ingetreden op een tijdstip waarop Multi Demos haar verbintenissen reeds had moeten nakomen.

 

Artikel 13. Reclamaties

  1. Reclamaties dienen binnen veertien werkdagen na de plaatsingsdatum Schriftelijk door de Adverteerder aan Multi Demos te worden meegedeeld of direct bij bestelling via De Webshop.
  2. De nakoming van de Advertentieovereenkomst wordt geacht deugdelijk te zijn uitgevoerd door Multi Demos indien de Adverteerder niet binnen de termijnen vermeld in dit artikel heeft gereclameerd.
  3. De Adverteerder is niet gerechtigd om zijn betalingsverplichtingen op te schorten in verband met enige reclamatie.

 

Artikel 14. Ontbinding en opschorting

  1. Multi Demos is gerechtigd de Advertentieovereenkomst onmiddellijk bij aangetekende brief aan de andere partij te ontbinden of op te schorten zonder dat een voorafgaande ingebrekestelling is vereist, indien en zodra het faillissement van die andere partij wordt aangevraagd of uitgesproken, de andere partij zijn eigen faillissement of surseance van betaling aanvraagt, beslag wordt gelegd op een substantieel deel van de bezittingen van de andere partij, of de doorslaggevende zeggenschap in de onderneming in handen komt van een andere eigenaar.
  2. De opsomming van de opschorting en ontbindingsgronden in het eerste lid is niet limitatief en doet geen afbreuk aan andere in de wet vermelde opschorting en ontbindingsgronden, noch aan enig ander recht dat Multi Demos toekomt op grond van de wet.

 

Artikel 15. Privacy

  1. De wijze waarop Multi Demos omgaat met de bescherming van persoonsgegevens van Adverteerders is op basis van de Algemene Verordening Gegevensbescherming

 

Artikel 16. Forum en rechtskeuze

  1. Op deze Algemene Voorwaarden Advertenties en op de Advertentieovereenkomst is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
  2. In geval van enig geschil tussen Multi Demos en De Adverteerder is de bevoegde rechter in het arrondissement Rotterdam in eerste aanleg exclusief bevoegd om kennis te nemen van dat geschil.



Algemene voorwaarden - Multi Demos 2024
PDF – 311,4 KB 12 downloads